on-the-road2.reismee.nl

Orlando en Sarasota

Dinsdag 27 juli
Op tijd op, genoten van een warm ontbijt en op naar de goede Outlet. Nou, daar hebben we ons flink uitgeleefd. We verbazen ons nog steeds over de prijzen. Met tassen vol op weg naar Sarasota. Daar ingecheckt en tot onze verrassing stond er een snack klaar. Wat ze hier een snack noemen, is voor ons een avondmaaltijd. Pasta met tomatensaus en gehaktballen, salade, koekjes, fruit. We hadden gelijk genoeg voor de rest van de dag. Daarna naar St. Armand Circle, volgens de reisgids een prachtig aangelegd centrum met idyllische hoekjes. Nou, wij hebben alleen maar toeristenwinkeltjes gezien (en we hadden wel genoeg geshopt) met af en toe een pluk groen. Maar goed, het was lekker weer, de café latte smaakte prima en de terrasjes waren leuk. Morgen gaan we naar het Ringling museum of Art en Ca d' Zan, daar was het nu te laat voor.
Helaas geen foto's van Typhoon Lagoon (niet zo handig een camera in een waterpark) en ook van de Outlets geen foto's.