on-the-road2.reismee.nl

Washington DC

Zaterdag 17 juli
Weer aan het ontbijt, met andere gasten dit keer. Dat was echt heel gezellig, met zijn allen aan een grote tafel verhalen uitwisselen. Daarna alle prijskaartjes van de nieuwe kleren afgeknipt en op weg naar Washington DC. We vonden het een mooie landelijke route en vroegen ons al af wanneer we op de snelweg terecht zouden komen. Gelukkig kwamen we er na een uurtje achter dat we tolwegen vermijden hadden ingevoerd in de Tom, dus dat hebben we maar omgezet. Daarna ging de tocht een stuk sneller. We zitten in een prachtig hotel (tja, het heet luxury suites en ze zijn ook echt luxe!). Alles schijnt hier op loopafstand te zijn (het Capitool, Witte Huis, etc.), maar het is hier erg warm, zo'n 39 graden. We hebben net wat gegeten en gaan morgen de sightseeing doen. Obama zit vlakbij, dus we kunnen morgenochtend wel even bij hem ontbijten.

Zondag 18 juli
We hebben een hele luxe douche met zijjets en een watervaldouchekop. We zijn weer helemaal fris dus. Het was vandaag erg warm hier, zo rond de 40 graden. We zijn naar het Witte Huis gelopen, naar het Korean War Memorial en met de bus naar het Capitool. De afstanden vallen wel mee, maar omdat het zo warm is moeten we in een langzaam tempo lopen met veel pauzes. Onze voeten voelen alsof ze er elk moment af kunnen vallen. We hebben de beroemde cupcakes gegeten en natuurlijk veel gedronken.

Sophie Peters

Dag Jacqueline mag ik je er even aan herinneren dat je in fase 5 zit en nog niet in fase 8? Dan alleen zijn die grote milkshakes verantwoord! En 'Cupcakes'?? Deze zijn natuurlijk helemaal uit den boze! En ik kan je wel vertellen dat je voeten er niet door de warmte er afvallen, maar opgezwollen zijn door alle overvloedige koolhydraten! Graag zsm melden bij mij op het Body Invest Front. Dat wordt dan net Monopoly: Ga Terug naar Fase 1. *Ke-ching!* *Kassa!*. Groetjes Sophie